Everything about irancharter

Wiki Article

البته به این نکته توجه داشته باشید که تمام پروازها برای یک مقصد در تمام روزها و دوره‌های زمانی ثابت نیست. به طور مثال مقاصد داخلی کیش ، مشهد و... و مقاصد خارجی استانبول ، دبی و...

این سوالی‌ست که موقع خرید اینترنتی بلیط هواپیما ذهن بسیاری از فرزنددارها را درگیر می‌کند.

ولی واقعا چارتر چیست؟ چارتر در لغت به معنای دربست است. وقتی تاکسی دربست کرایه می کنید، به راننده تاکسی به ازای تعداد نفرات پول نمی دهید.

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.

گفتنیست از آن جا که امروزه بهره مندی از گوشی های هوشمند بسیار متداول می باشد، خرید از طریق اپلیکیشن با استقبال بالایی مواجه شده است.

هنگام خرید بلیط هواپیما با رعایت چند نکته و استفاده‌ی کامل از امکانات و دسته‎‌بندی‌های موجود در اسنپ‌تریپ می‌توانید بلیط هواپیما را به ارزان‌ترین نرخ بخرید. با عضویت در اسنپ‌تریپ در همه فصول سفر از کمپین‌ها و برنامه‌های تخفیفی باخبر خواهید شد و در لیست مشتریانی که کد تخفیف برای آن‌ها ارسال می‌شود قرار می‌گیرید. همیشه از مدت‌ها قبل بلیط پرواز موردنظرتان را در اسنپ‌تریپ جست‌وجو کنید تا بلیطتان را به بهترین قیمت و با بیشترین تخفیف بخرید. میزان باری که با خودتان حمل می‌کنید را اندازه بگیرید و از ایرلاینی که مناسب وزن بار شماست بلیط بخرید.

به تبع قیمت بلیط‌های درجه یک از کلاس‌های پروازی دیگر بیشتر است.مسافرهای پروازهای تجاری ردیف‌های جلوی هواپیما می‌نشینند و صندلی‌های راحت‌تری دارند و از منو می‌توانند غذای موردنظرشان را انتخاب کنند. این مسافرها در سوار و پیاده‌شدن نسبت به مسافرهای دیگر حق تقدم دارند.مسافرهایی که هنگام خرید بلیط هواپیما کلاس اقتصادی را انتخاب می‌کنند هزینه کمتری برای بلیط‌شان می‌پردازند و البته از امکاناتی مثل کلاس درجه یک و تجاری بهره نمی‌برند.

شاید خرید بلیط هواپیما بعد از خرید بلیط هواپیما خارجی، مشکلی برای شما پیش بیاید که مجبور شوید سفرتان را کنسل کرده و یا تاریخ آن را تعویض کنید. برای این کار می‌توانید تقاضای استرداد بلیط هواپیما خارجی را برای کارشناسان ما بفرستید تا بلیط شما را گرفته و پولتان را به شما بازگردانند.

با رعایت این نکات، می‌توانید بلیط هواپیما را با قیمت مناسب‌تر و مطابق با بودجه‌ای که در نظر دارید، خریداری کنید. 

برای استفاده از قابلیت پرداخت اعتباری فلایتیو به اعتبارسنجی یا ضمانت بانکی نیاز ندارید.

اگر این اپلیکیشن را دانلود کنید، کار شما آسان‌تر هم خواهد شد. همچنین دانلود اپلیکیشن برای اپلی‌ها هم امکان‌پذیر است.

 آژانس های هواپیمایی معمولا برای مسیرهای پرتردد، تعدادی از صندلی های هواپیما را از قبل با قیمتی ارزان، از شرکت های هواپیمایی رزرو می کنند و خودشان به صورت مستقیم به مسافران می فروشند.

می‌توانید از طریق پنل کاربری خود درخواست پشتیبانی دهید و تیکت ثبت کرده یا از طریق واتساپ اقدام کنید و یا با شماره ۰۲۱۴۱۵۰۱ در تماس باشید.

توسعه‌دهنده این اطلاعات را ارائه کرده است و ممکن است آن را درطول زمان به‌روزرسانی کند.

Report this wiki page